مصاحبه آرشیو خبر ها
حالا شدی همان بازیکنی که الگری انتظارش را داشت

حالا شدی همان بازیکنی که الگری انتظارش را داشت

خوشحالم كه او در مسیر بازگشت به اوج قرار گرفته است. این همان چیز بود كه الگری از او انتظار داشت. حالا دیبالا بیش از پیش می‌تواند به تیم كمك كند. پائولو بازیكنی با ارزش برای بانوی پیر است.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی خواندنی فابریتزیو راوانلی مهاجم تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1002 تا 1996 در گفتگو با RMC Sport می باشد.

 

كریستیانو رونالدو

 

حضور او در یوونتوس، اعتماد به نفس تیم را بسیار بالا برده است. او همچنان تشنه كسب پیروزی و قهرمانی‌های بیشتر است. كیفیت آخرین بازی او در سری آ (مقابل ناپولی) و مشاهده فروتنی او در حركات هجومی تیم، نشان داد كه او همچنان می‌خواهد بهترین بازیكن جهان باشد، حتی اگر به جای گلزنی با باس گل دادن وارد لیستِ بهترین‌ها شود. این روحیه و ذهنیت در او بسیار مهم و آموزنده است.

 

فدریكو برناردسكی

 

بازیكنی خوب در توپ‌ربایی و ناموفق در حفظ توپ است. كیفیت فیزیكی او نشان می‌دهد او نسبت به سال گذشته عضلانی‌تر شده اما این الزاماً به معنای بهتر شدن و عاملی برای حضور ثابت در تركیب تیم نیست. او می‌تواند به بازیكنی با ارزش برای یوونتوس و به ‌خصوص تیم ملی ایتالیا تبدیل شود.

 

ماریو مانژوكیچ

 

سبك بازی او شبیه همان تصویری است كه همه از «یوونتوس» در ذهنمان داریم؛ جنگندگی و فداكاری. او بیشتر برای تیم بازی می‌كند تا خودش. با این حال، آمار او در گلزنی نیز بسیار خوب بوده است. فكر می‌كنم كیفیت و ویژگی‌های بازی او بسیار شبیه و نزدیك به سبك بازی من است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: